ضمنا توجه داشته باشید که چون تیک GI بصورت پیش فرض زده شده ، اگر نور استفاده نکنید رندر ها کاملا سیاه هستند ، یا تیک رو بردارید یا از همان ابتدا طراحی باید نور استفاده کنید

 

قسمت image sampler قبلا چهار حالت داشت که در حال حاضر فقط دو حالت شده است ، progressive که میشود به رندر زمان داد ، و bucket که کیفیت نهایی خروجی رو میشود افزایش داد و پیش فرض عدد subdivise روی 24 هست مثل قبل

 

 همونطور که گفتیم GI روشن هست و البته وقتی موتور ابتدا رو روی irradiance میگذاریم میبینیم که پیش فرضش روی مدیوم قرار گرفته است


همچنین با متریال جدید فیزیکال مکس ، کاملا سازگاری دارد و امکانات جالب این متریال رو میتوانیم استفاده کنیم ، در اولین فرصت ، یک کارگاه کوتاه در مورد این متریال خواهیم داشت.


دانلود 3DSMAX2017